« بازم ... »


"می‌سوزم از این دورویی و نیرنگ
 یکرنگی کودکانه می‌خواهم
 ای مرگ از آن لبان خاموشت
 یک بوسه‌ی جاودانه می‌خواهم"

 


پ ن: خسته شدم از بس گفتم دلم گرفته...
        چرا دلم خسته نمیشه از این همه گرفتگی...

نظرات 6 + ارسال نظر
پگاه سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 16:10 http://koodaki.blogsky.com

به نظر من این روزها دل همه ی آدمها گرفته.
یه جور درد همگانیه !!!

پس اپیدمی ِ...!

ری را سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 21:55 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

کاش کامنتی که برای وبلاگ‌های مختلف میگذاشتی با هم فرق داشت تا ...

نقاب پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 13:35 http://my-backdrop.blogsky.com/

مثل اینکه دلت هم بالاخره خسته شد از گرفتگی که این دفتر دلت خالی مونده

چکنم با این مجال اندک که دست و پای دلم را ٬ سخت بسته است!

پسرک تنها شنبه 30 دی 1385 ساعت 00:01

باشــه...حرفی نیست.

نقاب یکشنبه 1 بهمن 1385 ساعت 01:38 http://my-backdrop.blogsky.com/

من اینجا چندین بار سر زدم اما ندیدم اون سوالی که توضیح بدم. شمت هم که معمولا نیستید و از طرف دیگه مجالتون اندک و دست و ژاتون و هم گرفته.

یادداشت ۲۵ دی٬ «روز خانواده».. تو پاسخ به کامنت خودتون..

(راستی.. جمعه شب‌ها دست و پای دلم بازه! و محدودیت زمانی ِ از پیش تعیین شده‌ای ندارم..)

نقاب یکشنبه 1 بهمن 1385 ساعت 01:39 http://my-backdrop.blogsky.com/

جالبه که شما خودتون پس از تایید کامنت ها تون رو قرار می دید

ظاهرا سو‌ ء تفاهم پیش اومده... باید براتون توضیح بدم... :

من تو کامنتی که براتون گذاشتم٬ ازتون خواستم فاصله‌ی زمانی ۲۰ دقیقه‌ای(مدت زمانش رو مطمئن نیستم) که بلاگ اسکای به طور پیش فرض بین دو کامنتی که یک کاربر می‌خواد بذاره٬ لحاظ می‌کنه و تو این فاصله اجازه‌ی کامنت گذاشتن نمیده رو حذف کنید.. نه اینکه بخش ثبت نظر بعد از تایید رو حذف کنید...!

اتفاقا وقتی دیدم بدون تاییدش کردید تعجب کردم.. اما گفتم حتما این‌طوری می‌پسندید...
اما برای روشن شدن قضیه تکرار می‌کنم: من این رو ازتون نخواسته بودم.. من فقط خواهش کرده بودم اون فاصله‌ی زمانی رو حذف کنید.. بدون اینکه در مورد فعال بودن تایید یا نبودنش چیزی بگم...

راستش اتفاقا من موافق فعال بودن «ثبت٬ بعد از تایید» هستم.. نه به خاطر اینکه روی ثبت شدن یا نشدن نظر خواننده‌ها اعمال نظر کنم.. به خاطر اینکه مطمئن باشم همه‌ی‌ نظرهای داده شده رو خونده‌ام.. ممکنه یه نفر (خودم از این کارها می‌کنم..) برای یادداشت‌های قدیمی من کامنت بذاره.. اگه سیستم تایید فعال نباشه٬ من متوجه نمی‌شم.. اما اگه فعال باشه هیچ کامنتی نخونده نمی‌مونه...

سعی کردم کامل توضیح بدم.. اگه جایی‌اش نامفهوم مونده بفرمایین تا توضیح بدم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد