یه ذره ذوق‌زده‌ام!

 

 

چقدر این بلاگ‌اسکای خوشگل شده!

امروز وارد وبلاگ‌تون شدین٬ یه کوچولو لبخند نزدین؟!
من زدم...  

 

پس کِی من نُو میشم؟!    
 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دمدمی جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 11:12 http://daam.blogsky.com/

از اونجا که زندگی تکراری و روزمره است بلکه با مردن بشه نوش شد. یک چیز جدید: جسمی بی جان!
اوقاتت تلخ نشه!
سال نو مبارک

چرا اوقاتم تلخ بشه... حرف دل منُ زدی!
حرفی که این روزها ...
بگذریم...

ورونیکا جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 16:15 http://veronika.blogsky.com

آره منم ذوقیدم !‌:)‌
تازشم هی رنگاشو عوض می کردم و بیشتر کیف می کردم !
شاید آقای بلاگ اسکای خواسته تلافی اون مدتی رو بکنه که این سایت مشکل داشته و از دل ما دربیاره :)

منم هنوز نو نشدم !‌

راستی به حرفتم رسیدم دوست جون ! همه چیز عیدم الکی بود و دل خوش خنک و لوس ! حوصله ام خیلی سر رفته :(
ازت یه کوچولو دلخورم چرا آدرس وبلاگتو به من ندادی !‌؟
خودم گشتم و آدرسشو پیدا کردم !

:) (: [این یعنی ذوق مشترک!]

کاش قضیه‌ی من فقط حوصله سر رفتن بود! من از بی‌حاصلی و بیهودگی‌هام به تنگ اومدم... هیچ به ظاهر عیدی هم نمی‌تونه از این حال بیرونم بیاره... مگه عید واقعی٬ بهار واقعی...

راستش.. وبلاگ پر از ناامیدی من ارزش خوندن نداره...فقط نوشتن توش کمی‌٬ فقط کمی٬ آرومم می‌کنه... همین...
روم نمی‌شد آدرس ناامیدی‌هام رو به کسی بدم! [خجالت]

چه جوری پیداش کردی؟!
آقای برادرتون که لو ندادن؟! (البته بعید نیست٬ مثل بقیه‌ی چیزها!)

راستی.. این یه پست موقت بود... قرار بود حذف بشه... حالا با کامنت شما چیکارش کنم اینُ؟!

عبدالله جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 20:12 http://damdami.blogsky.com

no news is a good news.today is like yesterday.to us there is no tomorow so whatever we do is nothing.laghing is meaningless,is damage for those who are hopless.take care about yourself

باهاتون هم عقیده بودم... تو بیشتر لحظات هم هستم...
اما امروز یکی از دوستان چیزی گفت که شاید شنیدن دوباره‌اش برای من و شما بد نباشه...
در مورد گمشدگی و بی‌حاصلی و تنهایی می‌گفتیم و درباره‌ی گمشده‌ی ما آدما.. و این‌همه احساس کم بودن یه چیزی تو زندگی و...
که گفت:

"ای نسیم مرگ! با باد خزان همراه باش/عندلیب ما ندارد طاقت هجران گل

می دونی٬ بدون گل ، بلبل چرا زندگی کنه...بلبل بدون گل دلیلی نداره برای ادامه ی زیستن٬ فقط سرخودشو شیره می ماله... "


و بعضی از ما .. شاید مثل من.. مثل شما.. نمی‌تونن سر خودشون رو شیره بمالن...!
و شاید این معنای عمیق جمله‌ی شما باشه که:

" laughing is meaningless,is damage for those who are hopless"

. . .

ورونیکا جمعه 3 فروردین 1386 ساعت 23:56 http://veronika.blogsky.com

نه خودم پیداش کردم :)
شم حقوقیم کمکم کرد :)!
نوشته هاتم قابل تامل ان دخمل خوب

البته این روزا منم تو آدرس گذاشتن خیلی بی‌احتیاطی کردم...
اما نتیجه‌ی این بی احتیاطی دو تا مهمون مثل تو و سپیده بوده...
بی احتیاطی ِ بدی نبوده.. بوده؟!

اما شم حقوقی.. چی بگم... زیاد هم لازم نبود حقوقی باشه.. بود؟!

فرداد دولتشاهی شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 19:41 http://hamnahad.blogfa.com

سلام خاک نهاد عزیز
نوروز آمد و من ضمن پاسداشت این رسم دیرین و ارزشمند ایرانی، آرزو می‌کنم سال 1386 برای همه هموطنان عزیزم از جمله شما وبلاگ‌نویس محترم، سالی پر از برکت و شادکامی باشد.
به همین بهانه کوشیده‌ام تا بهترین و بدترین وبلاگ زیست‌محیطی سال 1385 را انتخاب کنم. آیا در این انتخاب دست یاریم را می‌فشارید؟
باور کنید محیط زیست رنجور وطن، ارزش آن را دارد که دقایقی از وقت گرانبهای خویش را به آن اندیشه کنید.
درود بر شما و با بهترین آرزوها ...

سلام

ممنون٬ همچنین.

به وبلاگ‌تون سر زدم٬ راستش این انتخاب٬ بین اون تعداد وبلاگ٬ چند دقیقه وقت لازم نداره.. چندین ساعت زمان می‌خواد...
که البته محیط زیست رنجور وطنم بیش از این به زمان و انرژی من نیاز داره و وظیفه‌ی من ِ که برای بهبود وضعیتش کاری انجام بدم...

ورونیکا سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 00:48

نه نبوده:)!

.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد