« یه کمی بیشتر ... »

 

دلم گرفته . . .

                       مثل همیشـــــــــــــه . . .

                                                           ( یه کمی بیشتر . . .  )

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی 1385 ساعت 00:18 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
حضور سبز شما رو به جمع وبلاگ نویسان تبریک عرض می کنم
مدیریت وبلاگ کامپیوتر
(مستر کارت رایگان را با ما تجربه کنید)

. . .

عمو باغبون چهارشنبه 6 دی 1385 ساعت 07:48 http://www.pardiseshgh.blogsky.com

عمو جون سلام .... شب گذشته پس از ارسال پیام کافی نت را ترک کردم ... صبح متوجه چشم براهی شما شدم ....ببخشید ...در نبودنم عمدی نبود... من از شما ناراحت نشدم و نیستم ...همیشه معتقدم این سوء تفاهم ها و تفاوت در برداشت های فردی ماست که اتفاقات بد رو رقم می زند... اگر آدرس وبلاگ من رو فراموش کردی مجدد برایت می نویسم تا یک مقدار هر چند مختصر با عمو آشنا بشی البته این به این معنا نیست که بازهم به قضاوت ننشینی ... اگر دوست داشتی بازهم نظرت را برایم بنویس ...بالاخره عمو هست و دنیایی از نظرات دوستان که سعی می کنه از همشون به نوعی استفاده کنه ....عمو اگر عمو شد دوست داشت که با همه بچه محرم باشه , دوست باشه و شاید هم تکیه گاهی و سنگ صبوری برای این که حرف دلشون رو بزنند با آرامش هر چه بیشتر لحظات خود را سپری نمایند. اگر نه عمو نه نیازی به نقاب داره , نه آدم کوتوله است که فقر محبت کوچکش کرده باشه..... خدا نگهدار شما عزیز دوست داشتنی باشه ... شادباشی و همیشه خندان
آدرس وبلاگ عمو : www.karshenasan.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد